În conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Cheltuielile necesare în vederea returnării produselor vor fi suportate de către cumpărător. Cu toate acestea, cumpărătorul nu va plăti transportul în cazul în care produsul primit prezintă defecte de fabricație sau i se livrează un produs greșit. În vederea exercitării dreptului de denunțare unilaterală a contractului încheiat, cumpărătorul va trebui să completeze formularul de retur. Dacă cumpărătorul alege schimbarea produsul cu un altul, va trebui să trimită în prealabil un e-mail la adresa comenzi@betrom.ro în care va specifica numărul comenzii, numele și produsul dorit la schimb. Orice schimbare de produs poate fi realizată doar în limita stocului disponibil. Produsul va trebui a fi trimis printr-un curier organizat de cumpărător (exceptând Poșta Română) la adresa: str. Ion Carp Fluerici, Suceava, magazin BETROM PROD, Suceava, România.
Produsul returnat nu trebuie să prezinte urme de utilizare și trebuie să fie însoțit de toate etichetele și ambalajele originale. Este necesară utilizarea unui ambalaj protector pentru expediție sau cel original în măsura în care este posibil. Produsul nu va fi primit în situația în care va fi zgâriat, deteriorat, fără etichetele intacte ori cu lipsa unor accesorii. În cazul in care nu se dorește schimbarea produsului, ci un retur cu returnarea contravalorii produsului returnat, aceasta se va realiza prin transfer bancar în contul IBAN specificat de cumpărător în Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat este de maxim 14 zile calendaristice din momentul în care produsul returnat a ajuns la adresa sus-menționată.